Više ne postoje ni Čehoslovačka ni Jugoslavija, ali on i dalje prevozi putnike, iako je zagazio u devetu deceniju. Preživeo je i Drugi svetski rat. Jedan je od prvih autobusa na ovim prostorima proizveden je u Rakovici, nakon što je davne 1938. firma IMR kupila licencu od čehoslovačke kompanije Praga. U to vreme je u njegovoj rodnoj Čehoslovačkoj proizvodnja uveliko obustavljena usled nemačke okupacije. Danas je ovo jedini primerak koji je u voznom stanju (ako zanemarimo drugi, koji se nalazi u češkom muzeju automobila), a na izložbi starih vozila 2005. u Bratislavi osvojio je prvu nagradu.
Autobus pokreće najjednostavniji šestocilindarski benzinski motor koji se nalazi u prednjem delu vozila, sa radnom zapreminom od 3.600 kubika i 70 konjskih snaga. Zbog toga i može da dostigne maksimalnu brzinu od 55 kilometara na čas. Napravljen je uglavnom od metala, dok je krov od drveta. Filmska ekipa „Montevidea” u njemu je doživela nezaboravne trenutke, a verujemo da ćete i vi, ako se odlučite da ovaj oldtajmer postane vaše prevozno sredstvo na matursko, momačko ili devojačko veče.
trajanje | cena |
1h | / |
2h | / |
3h | 300 |
4h | 300 |
Day(8h) | 450 |
Extra h | 50 |
| 20 |